Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Consulta i reproducció de documentació del fons de l'Arxiu Municipal

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: l'Arxiu Municipal és l’òrgan encarregat de gestionar, custodiar i difondre la documentació produïda per l’Ajuntament de Manresa, La documentació que integra el fons documental està compresa des de l'any 1940 fins als nostres dies.
    Consulta presencial i reproducció de documentació administrativa, plànols, cartells
  • Quan es fa?: En qualsevol registre general de l'Ajuntament, preferentment en el de Secretaria General, en dia hàbil i horari d’obertura al públic. Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: El cost que l'ordenança fiscal de cada exercici econòmic prevegi per a l'expedició de documents administratius i preus públics
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Termini màxim de resolució: Les sol·licituds de consulta de documentació es resoldran en el termini màxim de 15 dies.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Transcorregut el termini de TRES MESOS (a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art 42.3 de la LRJAP i modificacions), sense resoldre expressament i notificar-ho, la petició es regularà, en cada cas, pel que s'estableix a l'article 43 de la LRJAP).
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Cal presentar el DNI
  • Interessat/da: Investigadors presentar un carnet que ho acrediti
  • Representant: Cal presentar el DNI i autorització de l'interesat

Com es fa

  • Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • A través de la web municipal, tràmits
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Decret de l'Alcalde de 8 de juliol de 1991

Més informació

  • A l'Arxiu Municipal de l'Ajuntament de Manresa, Pl. Major, 5 soterrani, Telèfon 938782300 ext. 602: De dilluns a divendres de 9 a 14 h
  • Pàgina de l'Arxiu Municipal al web de l'ajuntament de Manresa: http://www.ajmanresa.cat/web/contingut.php?id_menu=1202&parent=58&area=2

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat