Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Consulta de les Actes dels òrgans col.legiats de govern: Ple Municipal i Junta de Govern Local

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Que les persones que hi estiguin interessades puguin consultar els acords presos pels òrgans municipals col.legiats: Ple i Junta de Govern
  • Quan es fa?: En qualsevol moment
  • Cost del servei: Gratuït
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: Sempre que l'acta que es vulgui consultar es trobi en tràmit d'exposició pública, es podrà fer de manera immediata.
    Quan l'acta ja no es trobi en tràmit d'exposició pública, el termini màxim serà de 3 mesos a comptar des de la data de recepció de la sol.licitud.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: S'entendrà estimada la petició per silenci administratiu.
  • Última revisió: 23/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Representant:
  • Autoritzat/da: Qualsevol persona

Requisits

  • Si les actes estan en període d'exposició pública (el mes següent a la seva aprovació), la petició es pot fer oralment i s'atén de manera immediata.
  • Fora del període d'exposició pública, cal demanar-ho per escrit

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • web muncipal
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Art. 105. b) de la Constitució Espanyola
  • Art. 207 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals
  • Art. 37 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions públiques i el procediment administratiu comú.

Més informació

  • Oficina d'Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) Plaça Major 1, baixos: De dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 16 a 19 h. De 1 de juliol a 15 de setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
  • Unitat de Registre i Actes: De dilluns a divendres de 9 a 15 h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat