Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol.licituds en relació a les zones verdes de la ciutat.

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: És l'actuació que l'Ajuntament ha de portar a terme per tal de resoldre aquelles peticions que el ciutadà faci referents al manteniment i cura de les zones verdes i arbrat de la ciutat.
  • Quan es fa?: Qualsevol dia hàbil, en horari d'obertura al públic dels registres municipals. En qualsevol registre general de l'Ajuntament, preferentment en el de Serveis del Territori. Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost.
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada d'Urbanisme
  • Termini màxim de resolució: Un cop resolta l'actuació sol.licitada, es comunica el resultat.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: No té efectes jurídcs, és tracta d'un acte de tràmit, sense resolució.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Qualsevol ciutadà pot fer la sol.licitud.
  • Autoritzat/da:

Requisits

  • Cal complimentar el document adjunt (apareix a la pàgina web municipal) i fer arribar l'original al ajuntament. El document es pot recollir i lliurar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o bé, descarregant el document d'aquesta pàgina web i enviar-lo per correu convencional adreçat al registre. En últim lloc, també es pot portar directament al Registre General de l’Àrea del Territori de Manresa.
  • Cal indicar les dades encaminades a identificar el problema i la situació del mateix.

Com es fa

  • Oficina d'atenció d'activitats econòmiques (OAE) . Plaça Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • 010
    Mitjà: Telèfon
    Horari: De dilluns a divendres de 9 a 20h.

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Ordenança municipal sobre actuacions que requereixen comunicació previa (i modificacions posteriors).
  • Ordenança municipal de les llicències urbanístiques i el control de les obres (B.O.P. número 305, de 21 de desembre de 2001).
  • ey 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú i les Modificacions introduïdes amb la Ley 4/1999, de 13 de gener

Més informació

  • Telefonar al 010: De dilluns a divendres de 9 a 14h.

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat