menu
Imatge de fons
CAT Acull

Promoció i màrqueting

  • Revisar les publicacions que realitza la Fundació Turisme i Fires de Manresa, per tal d’unificar i alinear els formats, incloent tant publicacions online com offline.
  • Elaborar publicacions dirigides als segments estratègics i mercats estratègics amb la  creació de mapes especialitzats, guies, fulletons, material on-line, etc. Així com, revisar el material actual i identificar les necessitats.
  • Dotar de contingut actualitzat de forma periòdica, amena i professional les xarxes socials.

Ja ens seguiu?
Instagram                      Facebook                           Twitter                              Vimeo

  • Assistir a fires promocionals: 

FITUR (Madrid) 
Jornadas Gastronómicas Saborea 
SITUC (Barcelona)
Expotur Vacaciones (Madrid)
Fòrum Gastronòmic (Santiago de Compostela/Girona) 
B-Travel (Barcelona) 
Mercat d'Escapades (Barcelona)
Mercat de Mercats (Barcelona)
Mostra de Vins i Caves (Barcelona)
ExpoHalal Spain
ExpoBages
Fira Mediterrània

  • En col·laboració amb l’Oficina de Promoció Turística (OPT) de la Gerència de Serveis Turístics de la Diputació de Barcelona es proposa l’elaboració i edició de dossiers especialitzats i actualitzats, dirigits als diferents agents que intervenen en la comunicació i comercialització de les destinacions turístiques: AAVV, TTOO, escoles, mitjans de comunicació, etc.
  • Organitzar esdeveniments promocionals amb l’objectiu d’accelerar el procés d’introducció dels nous productes turístics al mercat, millorant el reconeixement de la marca Manresa, posicionant Manresa Turisme i incrementant les ventes dels productes actuals.
  • Elaborar un calendari anual de famtrips i, així, incrementar l’organització de viatges de familiarització propis a la província i a Catalunya amb l’objectiu d’augmentar el grau de coneixement dels tour operadors nacionals sobre l’oferta turística de la ciutat de Manresa.
  • Col·laborar amb altres institucions de promoció turística i amb l’ACT per incloure Manresa en tots els Famtrips organitzats per la marca Paisatges de Barcelona.

Notícia: Els responsables de l'Opera Romana Pellegrinaggi visiten la ciutat per conèixer el Camí Ignasià i Manresa 2022

  • Elaborar un calendari de presstrips i similars anual.
  • Potenciar l’organització de presstrips amb l’objectiu de mostrar a periodistes nacionals els productes turístics que ofereix la ciutat de Manresa. 
  • Jornada professional de formació sobre les novetats de la destinació, dirigida a agències receptives locals i de l’entorn de Barcelona.
  • Seminari informatiu sobre les novetats referents als productes turístics, posant èmfasi en els productes relacionats amb l’àmbit espiritual. 
  • Realitzar activitats de màrqueting on-line amb l'objectiu de generar interès i incrementar la popularitat del municipi de Manresa com a destinació.
  • Simplificar la selecció d’informació segons l’interès del visitant. 
  • Desenvolupar polítiques i acords integrats per generar un entorn que permeti fomentar el turisme com a sector econòmic rellevant a la comarca. Realitzant accions integrades d’entre el Pla de màrqueting de Manresa i els Plans de màrqueting de Turisme de Barcelona i amb altres entitats i atractius turístics de l’entorn. com Cardona, Montserrat, altres punts de la ruta ignasiana, etc.