Assistent de tràmits
Es pot presentar una sol·licitud o instància genèrica quan no existeix un formulari específic per al tràmit que es vol realitzar.
- Si el tràmit que es vol fer ja té un formulari propi, s'ha d'utilitzar.
- Si per error es fa servir la sol·licitud / instància genèrica, es considerarà que no s'ha presentat el formulari.
- Es pot comprovar si un tràmit té un formulari específic consultant el catàleg de tràmits: https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8428-tramits
Gestions d'empadronament o població?
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    
    A_ Volant de residència
                    
                        Es el document que informa de l’empadronament d’una persona en un domicili, amb les dades actuals que consten al Padró Municipal d’Habitants. 
 
(Obtenció del document per internet).
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    B_ Volant de convivència
                    
                         És el document que informa de l'empadronament de la persona sol·licitant juntament amb les persones que conviuen amb ella en el mateix domicili, amb les dades actuals que consten al  Padró Municipal d’Habitants.   
 
 (Obtenció del document per internet)  
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    E_ Sol·licitud de certificat històric de residència amb identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment els moviments: altes, canvis de domicili i baixes d’una persona, que consten al Padró Municipal d’Habitants, des de l’01/05/1996, o des de la data d’alta.  
 Els certificats que és sol·liciten amb identificació digital, permeten que un cop expedits se us envií una notificació a l’adreça de correu electrònic que vinculeu amb el servei de notificacions digitals e_notum, i el pugueu descarregar en format PDF. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    F_ Sol·licitud de certificat de convivència amb identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment l'empadronament de la persona sol·licitant juntament amb les persones que conviuen en el mateix domicili, amb les dades que consten al Padró Municipal d’Habitants en el moment de la seva expedició.  
 Els certificats que és sol·liciten amb identificació digital, permeten que un cop expedits se us envií una notificació a l’adreça de correu electrònic que vinculeu amb el servei de notificacions digitals e_notum, i el pugueu descarregar en format PDF. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    G_ Sol·licitud de certificat històric de convivència amb identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment l'empadronament de la persona sol·licitant en tots els domicilis del municipi on ha viscut i les persones amb qui ha conviscut en cada domicili des de l’01/05/1996, o des de la data d’alta.  
 Els certificats que és sol·liciten amb identificació digital, permeten que un cop expedits se us envií una notificació a l’adreça de correu electrònic que vinculeu amb el servei de notificacions digitals e_notum, i el pugueu descarregar en format PDF. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    lock
                                            
                    H_ Sol·licitud  de certificat de residència, d'una persona difunta, amb identificació digital
                    
                         És el document per sol·licitar el certificat expedit per l’Ajuntament que especifica les dades personals i el domicili en el que ha figurat inscrita la persona difunta, en el Padró Municipal d’Habitants, fins a la data de la seva defunció.  
 Els certificats que és sol·liciten amb identificació digital, permeten que un cop expedits se us envií una notificació a l’adreça de correu electrònic que vinculeu amb el servei de notificacions digitals e_notum, i el pugueu descarregar en format PDF.  
 En el camp  Observacions  cal indicar el nom del difunt i la data de la defunció (Certificat de defunció)  
 L'interessat haurà d'adjuntar documentació acreditativa de l'interès legítim:  
 Si la persona que ho sol·licita és el cònjuge: llibre de família o certificat de matrimoni  
 Si la persona que ho sol·licita és fill/a o pare/mare: Llibre de família o certificat literal de naixement  
 Si la persona que ho sol·licita és hereva testamentària: testament i certificat últimes voluntats o acceptació d'herència  
 Si la persona que ho sol·licita no està empadronat al mateix domicili de la persona finada, ni apareix com hereva, ha d’aportar document que n’acrediti la condició d’interessada o de representant de la interessada.  
 Si la persona que ho sol·licita es una persona jurídica (per exemple una gestoria) o altres professionals (per exemple un advocat) s’ha d’aportar còpia de documents que acrediten que actuen en representació dels interessos legítims. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    J-  Sol·licitud  de certificat de residència sense identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment l’empadronament d’una persona en un domicili, amb les dades que consten al  Padró Municipal d’Habitants, en el moment de la seva expedició.   AQUEST TIPUS DE SOL·LICITUD NO PERMET L'ENVIAMENT DEL CERTIFICAT PER MITJANS TELEMÀTICS  
  IMPORTANT: Cal indicar si la recollida serà presencial a l'Oficina Atenció Ciutadana (Plaça Major, 1) o si es sol·licita l'enviament al domicili d'empadronament.   Per poder obtenir per internet els certificats d’empadronament és necessari identificar-se, ja sigui amb Sistemes de clau concertada com l'idCAT Mòbil, o amb sistemes basats en certificats electrònics reconeguts. 
	  
    	 
 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    K_ Sol·licitud  de certificat històric de residència sense identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment els moviments: altes, canvis de domicili i baixes, d’una persona, que consten al Padró Municipal d’Habitants, des de l’01/05/1996, o des de la data d’alta.  
  AQUEST TIPUS DE SOL·LICITUD NO PERMET L'ENVIAMENT DEL CERTIFICAT PER MITJANS TELEMÀTICS   
 IMPORTANT: Cal indicar si la recollida serà presencial a l'Oficina Atenció Ciutadana (Plaça Major, 1) o si es sol·licita l'enviament al domicili d'empadronament.  
  Per poder obtenir per internet els certificats d’empadronament és necessari identificar-se, ja sigui amb Sistemes de clau concertada com l'idCAT Mòbil, o amb sistemes basats en certificats electrònics reconeguts.  
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    L_ Sol·licitud de certificat de convivència sense identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment l'empadronament de la persona sol·licitant juntament amb les persones que conviuen en el mateix domicili, amb les dades que consten al Padró Municipal d’Habitants en el moment de la seva expedició.  
 IMPORTANT: Cal indicar si la recollida serà presencial a l'Oficina Atenció Ciutadana (Plaça Major, 1) o si es sol·licita enviament al domicili d'empadronament.  
 AQUEST TIPUS DE SOL·LICITUD NO PERMET L'ENVIAMENT DEL CERTIFICAT PER MITJANS TELEMÀTICS  
 Per poder obtenir per internet els certificats d’empadronament és necessari identificar-se, ja sigui amb Sistemes de clau concertada com l'idCAT Mòbil, o amb sistemes basats en certificats electrònics reconeguts. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    M_ Sol·licitud  de certificat històric de convivència sense identificació digital
                    
                         És el document que acredita fefaentment l'empadronament de la persona sol·licitant en tots els domicilis del municipi on ha viscut i les persones amb qui ha conviscut en cada domicili des de l’01/05/1996, o des de la data d’alta.  
  AQUEST TIPUS DE SOL·LICITUD NO PERMET L'ENVIAMENT PER MITJANS TELEMÀTICS   
 IMPORTANT: Cal indicar si la recollida serà presencial a l'Oficina Atenció Ciutadana (Plaça Major, 1) o si es sol·licita l'enviament al domicili d'empadronament. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    N_ Sol·licitud  de certificat de residència, d'una persona difunta, sense identificació digital
                    
                         És el document per sol·licitar el certificat expedit per l’Ajuntament que especifica les dades personals i el domicili en el que ha figurat inscrita la persona difunta, en el Padró Municipal d’Habitants, fins a la data de la seva defunció.  
  AQUEST TIPUS DE SOL·LICITUD NO PERMET L'ENVIAMENT DEL CERTIFICAT PER MITJANS TELEMÀTICS   
 IMPORTANT: Cal indicar si la recollida serà presencial a l'Oficina Atenció Ciutadana (Plaça Major, 1) o si es sol·licita enviament al domicili d'empadronament.  
  Per poder obtenir per internet els certificats d’empadronament és necessari identificar-se, ja sigui amb Sistemes de clau concertada com l'idCAT Mòbil, o amb sistemes basats en certificats electrònics reconeguts.   
 En el camp  Observacions  cal indicar el nom del difunt i la data de la defunció (Certificat de defunció)  
 L'interessat haurà d'adjuntar documentació acreditativa de l'interès legítim:  
 Si la persona que ho sol·licita és el cònjuge: llibre de família o certificat de matrimoni  
 Si la persona que ho sol·licita és fill/a o pare/mare: Llibre de família o certificat literal de naixement  
 Si la persona que ho sol·licita és hereva testamentària: testament i certificat últimes voluntats o acceptació d'herència  
 Si la persona que ho sol·licita no està empadronat al mateix domicili de la persona finada, ni apareix com hereva, ha d’aportar document que n’acrediti la condició d’interessada o de representant de la interessada.  
 Si la persona que ho sol·licita es una persona jurídica (per exemple una gestoria) o altres professionals (per exemple un advocat) s’ha d’aportar còpia de documents que acrediten que actuen en representació dels interessos legítims. 
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    Sol·licitud de certificat relatiu a canvis en la denominació i en la numeració dels carrers
                    
                        Document acreditatiu de la numeració assignada a les finques signat pel Secretari de l'Ajuntament.
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    edit
                                            
                    Sol.licitud de documentació per part dels Grups Municipals
                    
                        Regulació del dret d'accés dels regidors i regidores a l'obtenció de documentació i informació municipals, en els casos en què no es tracti de documentació de lliure accés.
                    
                    
                
            
                
                                                                
                    
                                                    vpn_key
                                            
                    Sol·licitud de modificació de dades personals del Padró Municipal d'Habitants
                    
                        Tràmit per modificar les dades personals que consten al Padró d’Habitants: nom, cognoms, sexe, nacionalitat, lloc i data de naixement, número del document d’identitat, lloc i data de naixement o nivell d’estudis; així com de les dades de contacte que de forma voluntària poden constar al Padró d’Habitants. 
 
Aquest tràmit no permet sol·licitar canvis de domicili 
 
CAL INDICAR LA DADA QUE ES VOL CANVIAR.
                    
                    
                
                     
                