Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Aportar documentació relacionada amb un procediment inspector (ITR.INS) o altres

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Un cop l'obligat tributari ha rebut la notificació on es comunica l'inici de les actuacions inspectores ell mateix o bé el seu representant/autoritzat podran aportar la documentació relacionada amb aquest expedient (documentació requerida, sol·licitud ajornament compareixença, justificants acreditatius que s'estimin convenient, al·legacions, etc). En el cas d'actuar en representació/autorització de l'obligat tributaria s'haurà d'acreditar de la forma que s'indica més avall.
  • Quan es fa?: Podeu fer ús d'aquest tràmit un cop s'ha rebut la comunicació d'inici de les actuacions inspectores.
  • Cost del servei: No té cost.
  • Servei i unitats responsables: Servei de Tresoreria Gral. i Gestió Trib
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada d'Hisenda
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 27/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: L'obligat tributari
  • Representant: Administrador en cas de persona jurídica.
  • Autoritzat/da:

Requisits

  • En cas que el representant/autoritzat sol·liciti un ajornament de compareixença s'haurà d'acreditar la representació/autorització amb el model de representació adjunt. Si es tracta d'una persona física s'haurà d'adjuntar fotocòpia del DNI del representant i del representat. En cas de persona jurídica s'haurà d'adjuntar escriptura de poders, CIF de la societat, DNI d'administrador i DNI de l'autoritzat.

Com es fa

  • Oficina d'Atenció Tributària (OAT) Plaça Major 6 bx
    Mitjà: Presencialment
    Horari: Dilluns de 8:30 a 14:00h i de 16:00 a 18:00h i de dimarts a divendres de 8:30 a 14:00h. Horari d'estiu: de l'1 de juliol al 15 de setembre de dilluns a divendres de 8:30 a 13:30h

  • http://www.manresa.cat/tramits
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

  • Documentació aportada (1)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (2)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (3)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (4)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Instància genèrica
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Model representació (Obligatori si actua com a representant)
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (5)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportació (6)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (7)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Documentació aportada (8)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

Normativa

  • Article 91.5, 96 i 188 del Reial Decret 1065/2007, de 27 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament General de les Actuacions i els Procediments de Gestió i Inspecció Tributària i de Desenvolupament de les Normes Comunes dels Procediments d'Aplicació dels Tributs

Més informació

  • Telèfons: 93 878 24 43/ 93 878 23 00 ext 11682: Dilluns de 8:30 a 14:00h de dilluns a divendres de 8:30 a 14:00h. Horari d'estiu: de l'1 de juliol al 15 de setembre de dilluns a divendres de 8:30 a 13:30h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat