Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol.licitud d'etiquetes i llistes de la base de dades del servei 010

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Es poden lliurar etiquetes per fer trameses postals i també llistes d'adreces de les entitats existents a la base de dades del Servei 010. Els sol.licitants han de representar a entitats legalment registrades de la ciutat de Manresa.
  • Quan es fa?: Tot l'any
  • Cost del servei: Gratuït per a representants legals d'entitats registrades al registre municipal d'entitats. La resta d'organismes estaran sotmesos a les taxes vigents.
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Participació Ciutadana, joventut i gent gran
  • Termini màxim de resolució: Un mes.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: No procedeix.
  • Última revisió: 23/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Representatns d'entitats legalment registrades de la ciutat de Manresa.
  • Representant:

Requisits

  • Ser entitats registrades al Registre Municipal Entitats
  • Motivar la necessitat.

Com es fa

  • OAC. Plaça Major 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 20:00 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre de 9:00 a 19:00 hores i el mes d’agost de 9:00 a 14:00 hores)

  • 010
    Mitjà: Telèfon
    Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 20:00 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre de 9:00 a 19:00 hores i el mes d’agost de 9:00 a 14:00 hores)

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet
    Horari: Tot l'any

Documentació a aportar

Normativa

  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
  • Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
  • Reial Decret 772/1999, de 7 de maig, mitjançant el qual es regula la presentació de sol.licituds, escrits i comunicats davant l’Administració General de l’Estat, l’expedició de còpies de documents i devolució d’originals, i el règim de les oficines de registre.
  • Reglament de Participació ciutadana.

Més informació

  • 010: De dilluns a divendres de 9:00 a 20:00 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre de 9:00 a 19:00 hores i el mes d’agost de 9:00 a 14:00 hores)
  • http://www.manresa.cat: Tot l'any

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat