Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol.licitud d'inscripció per la fira de l'aixada

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Sol·licitud d'incripció per la Fira de l'Aixada - Mercat Medieval de la Llum. INSCRIPCIONS: Del 21 de novembre al 21 de desembre 2016
  • Quan es fa?: La Fira de l'Aixada es realitzarà els dies 25 i 26 de febrer de 2017. La inscripció cal fer-la entre el 21 de novembre i el 21 de desembre de 2016
  • Cost del servei: En funció dels metres de parada, de la zona assignada i del tipus de producte.
  • Servei i unitats responsables: Servei d'Ensenyament, Cultura i Esports
  • Termini màxim de resolució: L'acceptació o denegació de sol·licituds es farà conèixer el dia 20 de gener de 2017 per correu electrònic o SMS
  • Última revisió: 23/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Interessat
  • Representant: Representant

Requisits

  • Fer la inscripció entre el 21 de novembre i el 21 de desembre de 2016. No s'acceptarà cap sol.licitud que arribi fora de termini.
  • Cal acceptar el contingut del Manifesto
  • Els Artesans han de presentar els documents: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7. Participants de la Fira de l'Aixada 2016: 6 i 7 i Annex 1
  • Els Artesans alimentaris han de presentar els documents: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. Participants de la Fira de l'Aixada 2016 6, 7, 8 i 9, 10 i 11 , i Annex 1
  • Els Artesans de productes cosmètics han de presentar els documents: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12 i 13. Participants a la Fira de l'Aixada 2016 6, 7, 12 i 13, i Annex 1
  • Tots els productes que es comercialitzin a la Fira de l’Aixada hauran de complir el Reial Decret 1334/1999, de 31 de juliol que aprova la Norma general d’etiquetatge, presentació i publicitat dels productes alimentaris (no s’acceptaran productes sense etiquetar), la Llei 17/2011, de 5 de juliol, de seguretat alimentària i nutrició; la Llei 22/2010 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya; el Reglament (CE) núm. 852/2004 i 853/2004 del Parlament Europeu i del Consell, d'Higiene dels Productes Alimentaris; Llei 7/1996, de 15 de gener, d'Ordenació del comerç minorista i RD 199/2010, de 26 de febrer, de venda ambulant i no sedentària. Així com totes aquelles normes sectorials i/o municipals que els hi sigui d'aplicació.
  • La manca de presentació de la documentació sol•licitada puntuarà negativa a l’hora de seleccionar els paradistes

Com es fa

  • https://www.manresa.cat/web/oficinavirtual/carpetaCiutadana
    Mitjà: Internet

  • Ajuntament de Manresa (Fira de l’Aixada). Passeig de Pere III, 27, baixos. 08241 Manresa
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

  • 1- Dossier amb l’explicació de l’activitat o Annex 1
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 2- Fotocòpia DNI o NIE o Annex 1
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 3- Fotografia de la parada o Annex 1
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 4- Fotocòpia del carnet d’artesà professional/artesà cultural/Diploma de Mestre Artesà
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 5- Acreditació de l'alta Censal en l'epígraf corresponent de l'Agència Tributària o Annex 1
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 6- Assegurança de Responsabilitat Civil
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 7- Acreditació d'estar al corrent del règim de la seguretat social que correspongui
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 8- Acreditació de la formació en higiene i seguretat alimentària
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 9- Registre sanitari del producte. En l'àmbit estatal RGS (Registre General Sanitari) i en l'àmbit català (Registre Sanitari d'Insdústries i Productes Alimentaris de Catalunya)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 10- Fotocòpia del distintiu de la marca de qualitat alimentària (Marca Q), si en disposa
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 11- Fotocòpia dels Plans d'Autocontrol de la parada (mínim pla de neteja i desinfecció i pla de control de la temperatura per aquelles parades que el producte ho requereixi)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 12 - Autorizació com a fabricants de productes cosmètics emesa per l'AEMP (Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • 13 -Comunicació dels productes que posen al mercat del Servei Català de la Salut
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Annex
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

Normativa

  • RD1334/1999, de 31 de juliol que aprova la Norma general d’etiquetatge, presentació i publicitat dels productes alimentaris. No s’acceptaran productes sense etiquetar
  • Llei 17/2011, de 5 de juliol, de seguretat alimentària i nutrició
  • Llei 22/2010 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya
  • Reglament (CE) núm. 852/2004 i 853/2004 del Parlament Europeu i del Consell, d’Higiene dels productes alimentaris
  • Llei 7/1996, de 15 de gener, d’Ordenació del comerç minorista
  • RD 199/2010, de 26 de febrer, de venda ambulant i no sedentària

Més informació

  • Per a més informació, trucar al número de telèfon: 93.875.34.10: De dl a dv de 9 a 14 h.

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat