Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol·licitud inspeccions salubritat

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Intervencions per detectar possibles anomalies que poden afectar la salut pública i donar resposta a denúncies dels ciutadans o entitats referents a problemes de tipus higiènic-sanitari dels locals, habitatges i via pública
  • Quan es fa?: Durant tot l'any
  • Cost del servei: gratuït
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Sanitat
  • Termini màxim de resolució: En cas de possibilitat de perill greu, la intervenció és immediata.

    El termini màxim per resoldre serà de tres mesos des de la sol·licitud
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Silenci administratiu positiu
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: directament implicat en el problema
  • Representant: indirectament implicat en el problema

Requisits

  • La intervenció ve condicionada un cop valorada si és competència municipal

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • Oficines SAP cra. de Vic, 16 (Edifici Infants)
    Mitjà: Presencialment
    Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14

  • 010 oficina d'atenció al ciutadà
    Mitjà: Telèfon
    Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16 a 19

  • Unitat de Salut, tel. 93 875 24 90
    Mitjà: Telèfon
    Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14

  • web municipal
    Mitjà: Internet
    Horari: 24 hores

Documentació a aportar

  • detallar la ubicació i motiu exacte del lloc del conflicte
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Ambdues
    Signat: Si

Normativa

  • Llei 7/1985, Regualdora de les Bases de Règim Local
  • Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya
  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú
  • Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut pública
  • Llei 14/1986, de 25 d'abril, general de sanitat
  • Llei 15/1990, 9 de juliol, de sanitat de Catalunya
  • Ordenança municipal sobre la convivència ciutadana

Més informació

  • Unitat de Salut, crtra. de Vic 16, 93 875 24 90: de dilluns a divendres de 9 a 14

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat