Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Comunicació de dades bancàries per efectuar transferència bancària per part de l'Ajuntament

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Comunicació de les dades bancàries perquè l'Ajuntament pugui efectuar els pagaments que pertoquin mitjançant transferència bancària. Normalment, aquest tràmit afecta a proveïdors i tercers que presten serveis a la corporació, beneficiaris de subvencions i altres persones que han de cobrar una quantitat de l'Ajuntament.
  • Quan es fa?: En qualsevol moment.
  • Cost del servei: No té cost.
  • Servei i unitats responsables: Servei de Tresoreria Gral. i Gestió Trib
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada d'Hisenda
  • Termini màxim de resolució: Immediat
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Cap.
  • Última revisió: 06/11/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Persona que ha de rebre a nom seu un pagament de l'Ajuntament

Requisits

  • Especifiqueu el vostre número de compte corrent perquè l'Ajuntament pugui realitzar els pagaments adequadament.

Com es fa

  • https://www.manresa.cat/web/oficinavirtual/tramitar/TRE.CCC
    Mitjà: Internet

Més informació

  • Secció de Tresoreria. Telf: 93 878 23 31: De dilluns a divendres de 9h a 14h.

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat