Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Convocatòria de selecció per a la creació de borses de treballadors/es

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Són convocatòries públiques per a poder tenir una borsa de treballadors/es d'una determinada categoria laboral, als efectes de poder procedir a la substitució ràpida d'absències de personal i de vacants en forma interina i/o temporal.
  • Quan es fa?: Durant el període en que es determina a les bases de la convocatòria
  • Cost del servei: No té cap cost per a lla persona interessada
  • Servei i unitats responsables: Servei d'Organització i Recursos Humans
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Governació
  • Termini màxim de resolució: Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i dins dels 7 dies hàbils següents, es farà pública la relació d'admesos/es i exclosos/es al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, amb indicació del dia, hora i lloc d'inici de les proves selectives.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Sempre es resol i es notifica mitjançant la publicació en el taulell d'anuncis de la Corporació i també a la pàgina web de l'Ajuntament a l'apartat d'ofertes de treball (http://www.manresa.cat) i es concedirà un termini de 10 dies hàbils per a subsanacions i possibles reclamacions.

    La llista provisional s'elevarà a definitiva, sense necessitat de nova publicació, si en el termini indicat de 10 dies no es presenten reclamacions.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Mitjà
  • Última revisió: 27/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da:
  • Representant: Es pot presentar per persona autoritzada

Requisits

  • Els determinats en les bases de la convocatòria

Com es fa

  • Oficina de Recursos Humans. C/ del Bruc 33-35 3a planta (edifici La Florinda)
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

Documentació a aportar

  • Instància sol.licitant formar part del procés selectiu
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • Curriculum documentat dels mèrits al.legats
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • DNI
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Titulació exigida en cada cas
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Altres documents obligatoris especificats a les bases de la convocatòria
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Altres documents opcionals especificats a les bases de la convocatòria
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

Normativa

  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i les modificacions introduïdes en la llei 4/1999, de 13 de gener (LRJAP)

Més informació

  • Oficina d'Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) Plaça Major 1, baixos: De dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 16 a 19 h. De 1 de juliol a 15 de setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
  • Oficina de Recursos Humans C. del Bruc 33-35 3r: Dilluns de 9 a 14 i de 16:30 a 19h. De dimarts a divendres de 9 a 14h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 13:30h)
  • 010: De dilluns a divendres de 9 a 20h. El mes d'agost de 9 a 14h
  • http://www.manresa.cat:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat