Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Operacions jurídiques complementàries.

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: L'expedient d'operacions jurídiques complementàries és l'instrument que s'utilitza quan cal rectificar un projecte de reparcel·lació (art. 168 del Decret 305/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme de Catalunya).
  • Quan es fa?: Tots els dies hàbils. L’inici d’aquest procediment correspon a l’administració actuant, es a dir, s’inicia d’ofici per part de l’Ajuntament. No obstant això, els propietaris de finques que formaven part del projecte de reparcel.lació inicial (Comunitat reparcel.latòria) poden instar-ne també l'inici.
    En horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores us atendrem presencialment a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la Plaça Major número 1. De l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 19 hores, durant el mes d'agost, de 9 a 14 hores.
    Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: SIS MESOS
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: El silenci administratiu és negatiu, i els seus efectes desestimatoris.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Mitjà
  • Última revisió: 05/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: L’inici d’aquest procediment correspon a l’administració actuant, és a dir, s’inicia d’ofici per part de l’Ajuntament.
  • Interessat/da: No obstant això, els propietaris de finques que formaven part del projecte de reparcel.lació inicial (Comunitat reparcel.latòria) poden formular també el projecte.

Requisits

  • Formar part, com a propietari o titular d’un dret real, del projecte de reparcel.lació inicial i de la comunitat reparcel.latòria.

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • A qualsevol oficina de correus.
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

  • Full de sol.licitud
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • Còpia del Projecte de rectificació segons tipus (d’acord al que estableix l’article 168 del Decret 305/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme de Catalunya).
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

Normativa

  • Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme.
  • Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme de Catalunya.
  • Ordenances fiscals: http://www.manresa.cat/web/article/4249-ordenances-i-reglaments

Més informació

  • Al 010 si truqueu des de Manresa (amb telèfon fix), o bé al 93 878 23 01 si truqueu de fora de Manresa:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat