Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Entitats urbanístiques col.laboradores

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: En el desenvolupament del planejament general, cal que els plans que es redactin determinin expressament el sistema o sistemes d'actuació d'entre els previstos en la legislació urbanística vigent. Els sistemes d'actuació tenen per objecte garantir el repartiment equitatiu de càrregues i beneficis entre els propietaris del sòl, així com garantir l'execució de les obres d'urbanització, la cessió dels sòls per a dotacions i equipaments, i la cessió dels vials i zones verdes d'ús públic.
    Les entitats urbanístiques col.laboradores són associacions de propietaris de finques compreses en un polígon d'actuació urbanística que col.laboren o impulsen amb l'administració el desenvolupament d'àmbits concrets.
  • Quan es fa?: Qualsevol dia hàbil. En qualsevol cas en el moment que, per part de la persona l'interessada, en resulti necessari.
    En horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores us atendrem presencialment a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la Plaça Major número 1. De l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 19 hores, durant el mes d'agost, de 9 a 14 hores.
    Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No te cap cost.
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: Es tracta d'un acte de tràmit pel qual aquesta associació queda inscrita en el Registre d'Entitats urbanístiques col.laboradores de la Generalitat de Catalunya.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: El silenci administratiu és negatiu, i els seus efectes desestimatoris.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Mitjà
  • Última revisió: 12/05/2014

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Les associacions de propietaris de finques compreses en un polígon d’actuació urbanística, que reuniran els requisits de la normativa urbanística d'aplicació (arts. 123, 130, 135, 139 TRLU, entre d'altres)

Requisits

  • Ser propietari de terrenys compresos en un polígon d’actuació urbanística.

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • A qualsevol oficina de correus.
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

  • Full de sol.licitud
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • Còpia de les escriptures de propietat dels terrenys, junt amb els Estatuts i bases d’actuació de la Junta de compensació.
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

Normativa

  • Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
  • Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la llei d’urbanisme de Catalunya.

Més informació

  • Al 010 si truqueu des de Manresa (amb telèfon fix), o bé al 93 878 23 01 si truqueu de fora de Manresa:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat