Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol.licitud de certificats i còpies dels acords adoptats pels òrgans de govern municipals.

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Tràmit per mitjà del qual els ciutadans i ciutadanes tenen dret a obtenir còpies i certificacions acreditatives dels acords dels òrgans de govern de l'Administració.
  • Quan es fa?: En qualsevol moment
  • Cost del servei: El cost que l'ordenança fiscal de cada exercici econòmic prevegi per a l'expedició de documents administratius
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: El termini màxim serà de 3 mesos comptats a partir de l'endemà de presentació de la sol.licitud.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: La petició s'entendrà estimada per silenci administratiu.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Amb acreditació de la identitat
  • Representant:

Requisits

  • Cal ser persona interessada en l'assumpte sobre el qual es demana certificat

Com es fa

  • Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • Web municipal
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Art. 105 de la Constitució Espanyola
  • Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal
  • Art. 207 de l'RD 2568/1986, de 28 de novembre, que aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

Més informació

  • Oficina d'Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) Plaça Major 1, baixos: De dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 16 a 19 h. De 1 de juliol a 15 de setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
  • Unitat de Registre i Actes (Pl. Major, 1, 1a. planta): De dilluns a divendres de 9 a 14 h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat