Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Pla especial urbanístic

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Els Plans especials (PE) són plans sectorials derivats, en principi, del Pla general. Tenen finalitats molt diverses, com l'ordenació de conjunts històrics, artístics, la protecció del paisatge, el desenvolupament d'infrastructures, l'ordenació del subsòl, la implantació de campings, com estudi previ a l'explotació de recursos naturals, etc.
    En determinades zones, el Pla general ja estableix la necessitat de redactar plans especials.
  • Quan es fa?: Tots els dies hàbils.
    En horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores us atendrem presencialment a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la Plaça Major número 1. De l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 19 hores, durant el mes d'agost, de 9 a 14 hores.
    Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost.
  • Òrgan Competent: El Ple
  • Termini màxim de resolució: L'aprovació inicial s'ha de produir dintre dels 3 mesos següents a la recepció de la documentació completa, i que tinguin incloses les Obres Bàsiques d'Urbanització.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Es pot sol·licitar la subrogació del Departament de Territori i Sostenibilitat.
  • Última revisió: 05/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Aquelles persones físiques o jurídiques que amb capacitat legal tinguin interès a ordenar i desenvolupar determinats àmbits del territori.
  • Representant:

Requisits

  • S'ha de demanar per qualsevol dels mitjans que preveu la llei de procediment administratiu.

Com es fa

  • Oficina d'atenció d'activitats econòmiques (OAE) . Plaça Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • A qualsevol oficina de correus.
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

  • Full de sol.licitud
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • 5 còpies visades pel col.legi competent del projecte amb l'ordenació proposada, que inclourà tota la documentació que es determina a l'article 70 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • 1 còpia del projecte en format digital
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

Normativa

  • Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
  • Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la llei d’urbanisme de Catalunya.
  • Normativa del Pla general de Manresa.

Més informació

  • Al 010 si truqueu des de Manresa (amb telèfon fix), o bé al 93 878 23 01 si truqueu de fora de Manresa:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat