Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Pla de millora urbana

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: El Pla de millora urbana té per objecte, completar el teixit urbà, acomplint operacions de rehabilitació, de remodelació, de transformació d'usos, d'ordenació del subsòl en el sòl urbà no consolidat.
    En el sòl urbà, completa la urbanització, regula la composició volumètrica i façanes d'edificis existents, etc.
    En general aquest tipus de plans serveixen per revitalitzar el teixit urbà de manera que garanteixi el manteniment o restabliment de la qualitat de vida, compatibilitzant diversos tipus de sòl.
  • Quan es fa?: Tots els dies hàbils.
    En horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores us atendrem presencialment a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la Plaça Major número 1. De l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 19 hores, durant el mes d'agost, de 9 a 14 hores.
    Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost.
  • Òrgan Competent: El Ple
  • Termini màxim de resolució: L'aprovació inicial s'ha de produir dintre dels 3 mesos següents a la recepció de la documentació completa, i que tinguin incloses les Obres Bàsiques d'Urbanització.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Es pot sol·licitar la subrogació del Departament de Territori i Sostenibilitat.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Mitjà
  • Última revisió: 12/05/2014

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Aquelles persones físiques o jurídiques que amb capacitat legal tinguin interés a ordenar i desenvolupar determinats àmbits del territori.

Requisits

  • S'ha de demanar per qualsevol dels mitjans que preveu la llei de procediment administratiu.

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • A qualsevol oficina de correus
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

  • Full de sol.licitud
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • 5 còpies del projecte visades pel col·legi competent.
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • 1 còpia del projecte en format digital
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

Normativa

  • Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
  • Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la llei d’urbanisme de Catalunya.
  • Normativa del Pla general de Manresa.

Més informació

  • Al 010 si truqueu des de Manresa (amb telèfon fix), o bé al 93 878 23 01 si truqueu de fora de Manresa:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat