Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol.licitud d'autorització o comunicació per fer foc.

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Aquest expedient té per objecte preveure les necessitats de fer cremes controlades en determinades èpoques de l'any en zones rústiques del nostre terme municipal.
  • Quan es fa?: Qualsevol dia hàbil, en horari d'obertura al públic dels registres municipals. En qualsevol registre general de l'Ajuntament, preferentment en el de Serveis del Territori. Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost.
  • Termini màxim de resolució: En l'època de l'any que cal autorització de crema, el termini en el qual el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya ha de resoldre és d'UN MES.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Transcorregut el termini d'UN MES sense resoldre expressament i notificar-ho, s'entendrà atorgada per silenci positiu.
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Qualsevol persona pot fer la petició.
  • Representant:

Requisits

  • S'ha de demanar per qualsevol dels mitjans que preveu la llei de procediment administratiu. No s’ha d’incloure cap documentació especial, simplement cal indicar amb claredat l’objecte de la demanda i identificar el lloc on es farà la crema.

Com es fa

  • Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

Documentació a aportar

Normativa

  • Ley 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú i les Modificaciones introduïdes amb la Ley 4/1999, de 13 de gener.

Més informació

  • Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l'1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d'agost de 09:00 a 14:00 h.)
  • 010:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat