Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

El Ple extraordinari de l'Ajuntament de Manresa previst per demà s'ajorna fins dilluns per tal que els grups puguin estudiar la documentació amb temps suficient

Imatge de la notícia
25/06/2019

Demà dijous, 27 de juny, havia de tenir lloc el Ple municipal extraordinari que enceta el mandat municipal 2019-2023, i en el qual es dona compte de la constitució de la junta de govern i nomenament dels regidors i regidores, i es porten a aprovació les retribucions i dedicacions dels membres de la corporació, entre altres qüestions. Per tal de donar temps suficient als grups municipals per estudiar la documentació, el ple s’ajorna fins dilluns, dia 1 de juliol, a les 5 de la tarda.

 

El ple extraordinari es va convocar divendres passat, però ha calgut més temps per preparar tota la documentació, que els grups municipals han de poder estudiar per tal de determinar el seu posicionament al ple. Tal com ha sol·licitat el grup municipal del PSC en un escrit adreçat a l’alcalde avui mateix, el govern ha decidit ajornar el ple, per tal que els grups disposin, amb un mínim de 48 hores hàbils, de tota la documentació que es porta al plenari.

 

Així doncs, la primera sessió plenària del nou mandat tindrà lloc el proper dilluns, 1 de juliol, del 2019, a les 5 de la tarda, amb el següent ordre del dia:

 

  1.  Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7769, de 21 de juny de 2019, sobre constitució de la Junta de Govern Local i delegació de competències de l’Alcaldia.
  2. Donar compte de la Resolució de l'alcalde, núm. 7770, de 21 de juny de 2019, sobre nomenament de tinents d'alcalde.
  3.  Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7787, de 21 de juny de 2019, sobre nomenament de regidors i regidores delegats/des i delegació de competències.
  4.  Donar compte de la constitució dels grups municipals de l’Ajuntament de Manresa.
  5.  Proposta sobre establiment, si escau, de la periodicitat de les sessions del Ple i de la Junta de Govern Local.
  6.  Proposta sobre creació, si escau, de la Junta de Portaveus, designació dels seus membres i fixació del seu règim d’organització i funcionament.
  7.  Proposta sobre creació, si escau, de les Comissions Informatives de caràcter permanent i fixació del seu règim d’organització i funcionament.
  8.  Proposta sobre delegació, si escau, de competències del Ple en la Junta de Govern Local i en l’alcalde.
  9.  Proposta sobre aprovació, si escau, del règim de retribucions  i dedicació dels membres de la Corporació, i règim d’indemnitzacions i dietes de la resta de membres corporatius, així com indemnitzacions econòmiques als grups polítics municipals.
  10.  Proposta sobre determinació, si escau, del nombre, característiques i retribucions del personal eventual.
  11.  Proposta sobre designació, si escau, de representants de la Corporació a la Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament.
Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat