Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 19 de març de 2019

Imatge de la notícia
17/03/2019

 

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 14  per al dia 19 de març de 2019,  a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

Ordre del dia

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 10 que va tenir lloc el dia 26 de febrer de 2019.

 

2.         Àrea de Territori

 

2.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

2.1.1    Aprovar inicialment, si escau, el projecte d’obra ordinària anomenat “Projecte d’urbanització del carrer Germà Isidre (tram central)”.

 

3.         Àrea de Promoció de la Ciutat

 

3.1       Regidoria delegada d’Ocupació i Emprenedoria

 

3.1.1    Aprovar, si escau, l’adhesió de l’Ajuntament de Manresa al Conveni entre l’Administració General de l’Estat, a través del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme (Direcció General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa) i la Diputació de Barcelona per a l’establiment de Punts d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) integrats en la Xarxa CIRCE.

 

4.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

4.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

4.1.1    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2018/25).

 

4.1.2    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/19).

 

4.1.3    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/20).           

 

4.1.4    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/22).

 

4.1.5    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/24).

 

4.1.6    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/25).

 

4.1.7    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/27).

 

5.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització


5.1.1    Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50% i  60% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

 

5.1.2    Aprovar, si escau, la desestimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50% i  95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

 

5.1.3  Aprovar, si escau, l’adjudicació del contracte de cessió de dret de superfície        sobre una finca de titularitat municipal situada dins l’àmbit del Pla de Millora       Urbana PMU001 HOSPITAL, de Manresa, per a la promoció d’habitatges en           règim cooperatiu.

 

5.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

5.2.1  Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal en aquest Ajuntament com a auxiliar administrativa, amb l’activitat privada d’advocada.

 

5.2.2  Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal en aquest Ajuntament com a professor superior de música del Conservatori, amb l’activitat privada d’assessor musical.

 

6.         Assumptes sobrevinguts

 

7.         Precs, preguntes i interpel·lacions

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat