Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 20 de desembre de 2018

Imatge de la notícia
17/12/2018

 

Resolució


Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 11, amb caràcter ordinari, per al dia 20 de desembre de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 10/2018, del dia 15 de novembre de 2018.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11522, de 23 de novembre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 19/2018, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11865, de 3 de desembre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 20/2018, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10991, de 9 de novembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs d’obra civil derivats del greu deteriorament de l’edifici situat al carrer Puigmercadal, núm. 10, de Manresa.-

 

2.4.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12223, de 12 de desembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació de diferents  treballs a l’edifici situat al carrer Aiguader, núm. 16, de Manresa.-

 

2.5.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12224, de 12 de desembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació dels diferents treballs de sanejament del paviment del terrat de la coberta de l’església de Sant Francesc.-

 

2.6.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11360, de 20 de novembre de 2018, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel segon tinent d’alcalde en la Presidència de la Junta de Govern Local del dia 20 de novembre de 2018.-

 

2.7.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11605, de 27 de novembre de 2018, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde el dia 28 de novembre de 2018.-

 

2.8.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12106, de 7 de desembre de 2018, sobre substitució del titular de l’Alcaldia per la tercera tinent d’alcalde els dies 8 i 9 de desembre de 2018.-

 

2.9.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12275, de 12 de desembre de 2018, sobre aprovació del Protocol d’Actuació de la Fira de Santa Llúcia de Manresa els dies 13, 15 i 16 de desembre de 2018.-

 

2.10.-   Donar compte de la Resolució del regidor delegat d’Hisenda i Organització, núm. 12381, de 14 de desembre de 2018, sobre establiment de l’horari de funcionament del Registre Central de Documents durant el període de Nadal i Reis 2018-2019.-

 

2.11.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12426, de 17 de desembre de 2018, sobre aprovació del Pla Normatiu Municipal de l’Ajuntament de Manresa per a 2019.-

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la suspensió, durant l’any 2018 per al personal de la Policia Local, del còmput màxim per serveis extraordinaris de 80 hores anuals.-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Pressupost general de l’Ajuntament de Manresa per a l’exercici 2019 i les seves Bases d’execució.-

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa. Precisió de les actuacions d’interès públic en sòl no urbanitzable.-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del document “Avantprojecte director de les intervencions a l’Antic Col·legi de Sant Ignasi”.-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del document “Projecte bàsic de les ales sud i oest de l’Antic Col·legi de Sant Ignasi”.-

 

4.1.4.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’assumpció de la iniciativa de la proposta de modificació puntual del POUM, presentada pel Consorci Urbanística L’Agulla, i aprovació dels treballs constitutius de l’Avanç de Planejament de la modificació puntual del POUM de Manresa i d’alteració del Planejament General de Sant Fruitós de Bages en l’àmbit del Consorci.-

 

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

5.1       Regidoria delegada de Cultura i Joventut

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la ratificació de l’aprovació del nou text dels Estatuts del Consorci per a la Normalització Lingüística.- 

 

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revisió anual del Padró Municipal d’Habitants, amb referència a 1 de gener de 2018.-

 

6.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’informe favorable a la sol·licitud de revisió de tarifes del servei públic de subministrament d’aigua potable a la ciutat de Manresa per a l’exercici 2019.-

 

6.1.3.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de l’article 5 de l’ordenança fiscal núm. 44, reguladora de la taxa per la prestació del servei de subministrament d’aigua potable.-

 

6.1.4.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’informe favorable a la sol·licitud de revisió de les tarifes del servei públic d’autotaxis de la ciutat de Manresa per a l’exercici 2019.-

 

6.1.5.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació del text de l’Organigrama Funcional vigent de l’Ajuntament de Manresa, aprovat per acord del Ple de la Corporació de 27 de setembre de 2018.-

 

6.1.6.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’autorització de la modalitat de despesa plurianual per a l’adquisició, a títol onerós, de la finca situada al carrer Darrera Pista Castell, núm 9, de Manresa.-

 

6.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

6.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la plantilla del personal al servei de la corporació per a l’any 2019.-

 

6.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la substitució d’un membre del Comitè de Seguretat i Salut de l’Ajuntament de Manresa, en substitució d’una baixa per jubilació.-

 

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició dels Grups Municipals d’ERC, CDC i DM, per reclamar les inversions necessàries a la línia R4 de Rodalies de Barcelona per tal d’oferir als ciutadans un servei eficient, ràpid  i segur.-

7.2.-     Proposició dels Grups Municipals de CDC i ERC, de suport a la creació d’un Centre de les Arts Escèniques a l’Edifici del Conservatori de Manresa.-

 

7.3.-     Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC i DM, per denunciar el bloqueig jurídic del Tribunal Constitucional, i de suport als presos polítics que fan vaga de fam.-

 

7.4.-     Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, CUP, PSC i DM, per un debat sincer amb la Comunitat educativa sobre un nou marc regulatiu integral de l’espai del migdia als centres educatius de titularitat pública.-

 

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 53, 54, 56, 57 i 58, que corresponen a les sessions dels dies 6, 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 50, del dia 16 d’octubre de 2018.-

 

11.-      Donar compte d’un escrit que justifica recepció d’un acord adoptat pel Ple Municipal.-

 

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat