Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa del 15 de novembre de 2018

Imatge de la notícia
12/11/2018

 

Resolució


Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 10, amb caràcter ordinari, per al dia 15 de novembre de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 9/2018, del dia 18 d’octubre de 2018.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10502, de 26 d’octubre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 16/2018, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10717, de 6 de novembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs d’enderroc dels edificis situats al carrer Hospital núm. 1 i 3 de Manresa.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10849, de 8 de novembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació de diferents  treballs a l’edifici situat al carrer Galceran Andreu, núm. 12.-

 

2.4.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10850, de 8 de novembre de 2018, per la qual es declara emergent la contractació d’una grua perquè els treballadors puguin accedir a l’edifici situat al carrer Galceran Andreu, núm. 12 de Manresa.-

 

2.5.-     Donar compte de l’informe de la Cap de Secció Juridicoadministrativa de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, de 16 d’octubre de 2018, sobre homologació dels Plans d’Autoprotecció de les activitats de l’Hospital de Sant Andreu i de la Residència d’Avis Montblanc.-

 

2.6.-     Donar compte de l’informe de la Interventora sobre l’article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors (3r trimestre 2018).-

 

2.7.-     Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (3r trimestre 2018).-

 

2.8.-     Donar compte de l’informe de la Interventora sobre els articles 4.1 b) i 16 de l’Ordre HAP/2105/2012, d’1 d’octubre, per la qual es desenvolupen les obligacions de subministrament d’informació previstes en la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu a les dades d’execució del pressupost corresponent al tercer trimestre de l’exercici 2018.-

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió ordinària del Ple de la Corporació dels mesos de gener i febrer de 2019.-

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la minuta de conveni urbanístic entre l’Ajuntament de Manresa i Endesa Distribució Elèctrica, SLU, per a la modificació puntual del POUM de Manresa dins de l’àmbit “Segre”.-

 

5.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 18/2018, dins el pressupost municipal vigent.-

 

5.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

5.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la Relació de Llocs de Treball del personal funcionari i del personal laboral de l’Ajuntament, aprovada per acord plenari de 18 d’octubre de 2018.-

 

6.         PROPOSICIONS

 

6.1.-     Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC i DM, de suport a la Moció de l’ACM i l’AMI a favor de l’absolució dels presos polítics.-

 

6.2.-     Proposició del Grup Municipal de C’s, per a facilitar el dret de vot als ciutadans europeus en les eleccions municipals i europees.-

 

6.3.-     Proposició del Grup Municipal de la CUP, de suport tècnic i institucional a la PAICAM Manresa (Plataforma d’Afectades per l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques).-

 

6.4.-     Proposició del Grup Municipal de la CUP, a proposta de l’AMPA de l’Escola Flama, per a la rehabilitació integral de la cuina de l’Escola Flama, en favor d’un servei menjador de qualitat per als alumnes del centre.-

 

7.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

8.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

9.-        Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 48, 49, 51 i 52, que corresponen a les sessions dels dies 9, 16, 23 i 30 d’octubre de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 46, del dia 25 de setembre de 2018.-

 

10.-      Donar compte d’un escrit que justifica recepció d’un acord adoptat pel Ple Municipal.-

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat