Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 13 de novembre de 2018

Imatge de la notícia
11/11/2018

 

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 55 per al dia 13 de novembre de 2018,  a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

 

Ordre del dia

 

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 50, que va tenir lloc el dia 16 d’octubre de 2018.

 

 

2.         Àrea de Territori

 

 

2.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

2.1.1    Aprovar, si escau, la Memòria valorada anomenada “Obres externes d’adaptació de la urbanització de la fase AU3 del Pla parcial Plana del Pont Nou

 

 

2.2       Regidoria delegada de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

 

2.2.1    Aprovar, si escau, la 7a revisió de preus de la concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de recollida de residus sòlids urbans i neteja urbana del municipi de Manresa.

 

 

3.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

 

3.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

3.1.1    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (Exp. SPU.SAN 2018/05).

 

3.1.2    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (Exp. SPU.SAN 2018/09).

 

 

4.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

 

4.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

4.1.1    Aprovar, si escau, l’estimació d’una sol·licitud de bonificació del 95% per obres d’intervenció total en algun dels paraments que configuren l’envolvent d’immobles (façanes, coberta, mitgeres...) situats al Centre Històric i 60% de la quota de l’impost per les obres de manteniment i conservació, consolidació, reforma i rehabilitació en edificacions existents en el sector del centre històric. (GTR. ICB 2018000064) 

 

 

5.         Assumptes sobrevinguts

 

 

6.         Precs, preguntes i interpel·lacions

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat