Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 27 de setembre de 2018

Imatge de la notícia
24/09/2018

 

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 8, amb caràcter ordinari, per al dia  27 de setembre de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 7/2018, del dia 19 de juliol de 2018.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.     Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 6712, de 29 de juny de 2018, sobre contractació en règim laboral temporal i amb caràcter de màxima urgència, de 3 persones per realitzar tasques al Casal d’Estiu als Centres Oberts.

 

2.2.     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7699, de 30 de juliol de 2018, sobre substitució de l’alcalde per vacances, durant el període comprès entre l’1 i el 20 d’agost de 2018, ambdós inclosos.

 

2.3.     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 8050, de 8 d’agost de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 12/2018, dins el Pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 201800006).

 

2.4.     Donar compte de la Resolució de l’alcalde accidental, núm. 8146, de 17 d’agost de 2018, sobre aprovació del Protocol d’actuació de la Festa Major 2018.

 

2.5.      Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 8630, de 17 de setembre, sobre delegació al regidor Jordi Garcés Casas perquè pugui autoritzar un matrimoni civil el dia 6 d’octubre de 2018.

 

2.6.     Donar compte de l’informe de la Interventora de data 30 d’agost de 2018, sobre control financer de l’exercici 2017.

 

2.7.     Donar compte de l’informe de la Interventora de data 30 d’agost de 2018, sobre resolució de discrepàncies de l’exercici 2017.

 

2.8.    Donar compte del Pla Anual de Control Financer per a l’exercici 2018, elaborat per la Intervenció Municipal.

 

2.9.     Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria sobre la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (2n trimestre 2018).

 

2.10.   Donar compte de l’informe de la Interventora sobre l’article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors (2n trimestre 2018).

 

2.11.   Donar compte de l’informe de la Interventora sobre els articles 4.1 b) i 16 de l’Ordre HAP/2105/2012, d’1 d’octubre, per la qual es desenvolupen les obligacions de subministrament d’informació previstes en la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu a les dades d’execució del pressupost corresponent al segon trimestre de l’exercici 2018.

 

2.12.   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 8902, de 24 de setembre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 14/2018, dins el Pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 201800008).

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.     Dictamen sobre aprovació, si escau, del Compte General del Pressupost de l’exercici 2017.

 

3.2.     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la ratificació de l’acord de modificació dels estatuts de les Societats Municipals Foment de la Rehabilitació Urbana de Manresa, SA i Manresana d’Equipaments Escènics, SL.

 

3.3.     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la validació de l’acord de fusió entre les Fundacions EURECAT i la Fundació CTM Centre Tecnològic.

 

3.4.     Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació dels estatuts del Consorci Urbanístic l’Agulla.

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del projecte d’obra municipal ordinària anomenat: “Consolidació de sostres a l’edifici de l’antic Col·legi de Sant Ignasi”.

 

 

5.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT


5.1       Regidoria delegada de Participació

 

5.1.1.  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Reglament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa.

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada de Cultura i Joventut

 

6.1.1.  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació del Reglament d’Honors i Distincions de l’Ajuntament de Manresa.

 

6.2       Regidoria delegada de d’Ensenyament i Universitats

 

6.2.1.  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’adhesió de l’Ajuntament de Manresa a l’Aliança Educació 360, impulsada per la Diputació de Barcelona, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i la Fundació Jaume Bofill, i designació de representants polític i tècnic.

 

 

7.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

7.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

7.1.1.  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de diversos articles de les ordenances fiscals número 11 i número 17.

 

7.1.2.  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’aplicació del sobrant de la subvenció Xarxa de Governs Locals 2016-2019, per un import de 50.241,87 euros, a la urbanització de la Plaça Simeó Selga i aplicació del préstec alliberat d’aquesta obra als nous accessos a l’Antic Col·legi Sant Ignasi.

 

7.1.3.  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 13/2018, dins el pressupost municipal vigent.

 

7.1.4.  Dictamen sobre aprovació, si escau, de modificacions del text de l’Organigrama Funcional vigent de l’Ajuntament de Manresa, aprovat per acord del Ple de la Corporació de 15 de febrer de 2018.

  

7.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

7.2.1.  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la plantilla de personal de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2018.

 

7.2.2.  Dictamen sobre aprovació, si escau, de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament de Manresa en el supòsit d’incapacitat temporal.

 

 

8.         PROPOSICIONS

 

8.1.     Proposició del Grup Municipal de C’s sobre la fusió per absorció del CTM per EURECAT.

 

8.2.     Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, CUP i DM per declarar Felip VI de Borbó persona non grata a la ciutat de Manresa.

 

9.        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

10.      Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

11.      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 35, 36, 38, 39, 40, 41, 42 i 43, que corresponen a les sessions dels dies 10, 17, 24 i 31 de juliol, 21 i 28 d’agost, 4 i 12 de setembre de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 32, del dia 19 de juny de 2018.

 

12.      Donar compte d’escrit que justifica recepció d’un acord adoptat pel Ple Municipal.

 

13.      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat