Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 19 de juliol del 2018

Imatge de la notícia
16/07/2018

 

Resolució:


Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

     1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 
     2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
 
 
     3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
 
 
     4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
 
 
     5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.
 
 

Resolc:


Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 7, amb caràcter ordinari, per al dia 19 de juliol de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA


I.          PART DISPOSITIVA


1. APROVACIÓ ACTA ANTERIOR


1.1.- Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 6/2018, del dia 21 de juny de 2018.-

 

2. QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.- Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6539, de 22 de juny de 2018, sobre substitució de l’alcalde pel segon tinent d’alcalde el dies 23 i 24 de juny de 2018.-

 

2.2.- Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7026, d’11 de juliol de 2018, sobre aprovació de la modificació del Pla Normatiu de l’Ajuntament de Manresa per a 2018, aprovat per Resolució de l’alcalde de 23 d’abril de 2018.-

 

2.3.- Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7193, de 16 de juliol de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 11/2018, dins el Pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 201800004).-

 

3. ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concessió de la Medalla de la ciutat al mèrit Educatiu a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM).-

 

3.2.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió ordinària del Ple de la Corporació del mes de setembre de 2018.-

 

3.3.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la instrucció de control intern de la gestió econòmica de l’Ajuntament de Manresa i els seus ens vinculats o dependents.-

 

4. ÀREA DE TERRITORI


4.1 Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.- Dictamen sobre aprovació definitiva, si escau, del Text Refós del Pla de Millora Urbana de regulació de la composició volumètrica “Casa Alter”, de Manresa.-

 

4.1.2.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la proposta d’alteració dels límits entre els municipis de Manresa i Sant Fruitós de Bages.-

 

5. ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

5.1 Regidoria delegada de Cultura i Joventut

 

5.1.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de les bases i de la convocatòria del concurs Viatgers Manresans 2018 (categories infantil i adults).-

 

5.2 Regidoria delegada de la Dona i Igualtat

 

5.2.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla comarcal per garantir els drets de les persones lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals (LGTBI) 2018-2021.-

 

6.  ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1 Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’aixecament d’objecció i aprovació de la continuïtat del contracte que consisteix en la prestació dels serveis i sistemes de telecomunicacions de l’Ajuntament de Manresa, lot núm. 1.-

 

6.1.2.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’aixecament d’objecció i aprovació de la continuïtat del contracte que consisteix en la prestació dels serveis i sistemes de telecomunicacions de l’Ajuntament de Manresa, lot núm. 3.-

 

6.1.3.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revocació de l’acord del Ple de 17 de maig de 2018, d’aprovació de la modificació de crèdit núm. 7/2018.-

 

6.1.4.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 10/2018, dins el Pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 201800003).-

 

6.1.5.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’autorització de l’Ajuntament de Manresa, en qualitat de poder adjudicador, a aquells ens que han de tenir la condició de mitjà propi.-

 

6.2 Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

6.2.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament de Manresa per al 2018.-

 

6.2.2.- Dictamen sobre aprovació, si escau, del règim econòmic dels càrrecs electes municipals.-

 

7. PROPOSICIONS

 

7.1.- Proposició dels Grups Municipals d’ERC i CDC, de rebuig a la violència i de defensa a les persones víctimes d’agressions per motius ideològics.-

 

7.2.- Proposició del Grup Municipal de la CUP per a la millora del campus de vòlei platja que se celebra cada any a la nostra ciutat, en el marc de l’Estiu Jove.-

 

7.3.- Proposició del Grup Municipal de la CUP per a la priorització de la neteja de les pintades de caire feixista, espanyolista, racista i sexista dels carrers de la nostra ciutat.-

 

7.4.- Proposició del Grup Municipal de la CUP per a uns carrers sense por durant la Festa Major.-

 

7.5.- Proposició del Grup Municipal de la CUP per a un accés universal i gratuït a la sanitat.-

 

8. ASSUMPTES SOBREVINGUTS


II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.- Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.- Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 30, 31, 33 i 34, que corresponen a les sessions dels dies 12, 19 i 26 de juny i 3 de juliol de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 25, del dia 15 de maig de 2018.-

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat