Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

L'Ascensió

La tradicional Fira de l'Ascensió d'aquest any 2018 es celebrarà els dies 18, 19 i 20 de maig, dins dels trams compresos del Passeig Pere III i el P.I. Els Trullols, (limitada a remolcs i/o vehicles tenda).

Per poder fer les inscripcions,  tant per a les  Parades de Venda com  per a les  Atraccions de Fira, els participants  hauran de presentar les  instàncies  des del dia   26 de febrer  al 14 de març de 2018 ambdós inclosos.


Les sol·licituds podran ser presentades de les formes següents:

  •  Presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Manresa (Plaça Major núm. 1, planta baixa)
  • Telemàticament, clicant a l'Accés al tràmit online per a paradistes o a l' Accés al tràmit online per a atraccions 
  • Qualsevol dels mitjans admesos per l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Als efectes del que preveu aquest precepte, es fa constar que l’Ajuntament de Manresa no té subscrit cap conveni de col·laboració amb l’Administració General de l’Estat ni amb la Generalitat de Catalunya per a la presentació d’escrits.


  • Adreça: Servei de Promoció de la Ciutat - Unitat de Comerç i Mercats. Plaça Major 1, 4a planta 08241 Manresa
  • Telèfon: 93 8782426 / 938782428
  • Correu electrònic: firestradicionals@ajmanresa.cat
  • Horari:
    De dilluns a divendres, de 8 a 15h.

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat