Govern obert i transparència

Pla de Màrqueting Turístic de Manresa (2018)

El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, elaborat al llarg del 2018, té com objectius principals dotar la ciutat dels equipaments i sistemes organitzatius necessaris, potenciar l’enfortiment de les empreses del territori, consolidar el posicionament de la ciutat com a destinació de turisme cultural i espiritual i potenciar l’atracció de visitants mitjançant la promoció, comunicació i distribució multicanal. Per tal d’assolir aquests objectius s’han definit estratègies i accions vinculades amb la gestió i elements bàsics de competitivitat, amb els productes, la promoció i el màrqueting, la comunicació i la comercialització. 

Les accions incloses al pla també estan alineades amb les establertes al Pla Director del Projecte Manresa 2022, pel fet que el 500 aniversari de l’estada de Sant Ignasi de Loiola a Manresa representa una gran oportunitat per posicionar la ciutat com una destinació de turisme cultural i espiritual de referència.

Les actuacions previstes donen continuïtat a les tasques realitzades durant els darrers anys per l’Ajuntament  de Manresa i la Fundació Turisme i Fires en la seva aposta per impulsar el sector turístic amb el desenvolupament d’un projecte de ciutat per convertir-lo en un important element de dinamització econòmica.