Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Tramit de la Solicitud


Tràmit de sol.licitud d'accés a la informació pública

Podeu exercir el dret d’accés a la informació pública que la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern reconeix a totes les persones, a títol personal o en representació de qualsevol persona jurídica, mitjançant aquest tràmit: Sol.licitud d'accés a la informació pública .

Les formes de tramitació i el procediment pas a pas de resolució el trobareu descrit en el mateix tràmit.

Podeu fer un seguiment del tràmit a través de la Carpeta Ciutadana.

Informació i Crèdits | Política de privacitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat