logo pam

Pla d'actuació municipal

2.1.3.2. Consolidar i comercialitzar productes turístics adaptats a la situació sanitària
100%

Impuls d'acords amb touroperadors, agències de viatges  i empreses de transport, creació de productes i comercialització i venda online a través del web propi i dels principals portals web de venda d'experiències turístiques.

Estat d'execució: Desenvolupada (100%)
Servei: Activitat econòmica i promoció de la ciutat
Tema: Turisme
Regidoria: Regidoria de Turisme i Projecció de la ciutat
Regidor/a: Joan Calmet Piqué
Anys execució: 2020,2021,2022,2023
Pressupost anual: 60.000
Pressupost mandat: 240.000
Agents implicats:

Agència Catalana de Turisme, Direcció General de Turisme, Diputació de Barcelona, Consell Comarcal del Bages, entitats presents dins del Patronat de la Fundació Turisme i Fires de Manresa, entitats participants del Consell Municipal de Turisme, touroperadors, agències de viatge receptives, empreses de transport i empreses de comercialització d'experiències turístiques, Denominació d?Origen Pla de Bages.  

Plans vinculats:
  • Pla Estratègic de Manresa 2022
Valoració obtinguda en la participació
sentiment_very_satisfied  Molt interès
sentiment_satisfied_alt  Interès
sentiment_neutral  Neutre
sentiment_very_dissatisfied  Poc interès
mood_bad  Cap interès
Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)
  08 - Treball decent i creixement econòmic
  09 - Indústria, innovació i infraestructures
  12 - Consum i producció responsables