Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

 Servei de lliurament pels establiments de restauració de la ciutat

Servei de lliurament pels establiments de restauració de la ciutat


Arran de la publicació de la Resolució SLT/2546/2020 l’Ajuntament de Manresa ofereix un servei de suport a bars i restaurants de la ciutat que consisteix en el lliurament de menjars preparats. 

Aquest servei està concebut només pels restaurants i bars de Manresa i el lliurament es farà exclusivament a clients de la ciutat de Manresa. No es donarà servei ni a establiments ni a clients de fora de Manresa.

Alhora aquest suport consistent en el repartiment serà exclusiu per aquells establiments de restauració que prèviament  a l’entrada en vigor de la resolució SLT/2546/2020 no disposessin d’aquest servei. Per tant, no es permetrà l’ús d’aquest servei per establiments de restauració que anteriorment ja oferissin el servei de repartiment a domicili.

El sistema de funcionament d’aquest servei serà el següent:

•    Els clients trucaran directament als bars i restaurants i acordaran el repartiment. També pagaran directament al restaurant o bar. En cap cas l’Ajuntament rebrà comandes ni gestionarà els pagaments

•    Els restaurants i bars trucaran al referent de l’ajuntament. Per posar-se en contacte amb aquest referent caldrà trucar al  telèfon  660 531 628  en l’horari següent: de 12,00h a 14,00h i de 20,00h a 22,00h, tots els dies de la setmana

•    El referent de l’Ajuntament gestionarà amb els repartidors el lliurament de la comanda. En cas que no es pugui fer, ràpidament es trucarà al restaurant o bar per tal que s’anul·li la comanda. En aquest sentit en vol aclarir que no es pot assegurar totalment que es pugui donar cobertura a totes les comandes, sobretot en el cas que coincideixin moltes alhora. És possible que no es pugui oferir el servei per qüestions logístiques. 

•    Els bars i restaurats hauran de pagar directament als repartidors i repartidores un euro per servei, que serà l’únic cost a assumir pels establiments. La resta de costos els assumirà l’ajuntament.  

Els bars i restaurants no han de registrar-se ni fer cap tràmit per gaudir del servei, només cal posar-se en contacte amb el dispositiu habilitat per l’Ajuntament, al mòbil indicat en els horaris fixats. 

El servei s’iniciarà el migdia del dissabte dia 17 d’octubre i es podrà fer ús fins el dia fins l'1 de novembre, període de vigència de la Resolució SLT/2456/2020. 

Per qualsevol dubte, es poden enviar mails a l’adreça comerc@ajmanresa.cat. Aquest mail serà únicament de consulta per dubtes sobre el funcionament del servei, no s’atendran comandes ni reserves a través d’aquest mail, que es faran únicament a través del mòbil en els horaris indicats.


CEDEM – Centre de Desenvolupament Empresarial - Palau Firal de Manresa - C/ Castelladral, 5-7, Polígon Industrial Els Dolors 08243 Manresa +34 93 878 76 25 - cedem@ajmanresa.cat | Mapa web