Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

 20 de maig- Customer Journey Map. L'experiència del client amb Marta Albet (LIVE A INSTAGRAM)

20 de maig- Customer Journey Map. L'experiència del client amb Marta Albet (LIVE A INSTAGRAM)


Com afectaran les mesures adoptades pel COVID-19 a l’experiència de client? 

Davant el fort impacte econòmic que tindran les mesures per fer front al COVID 19, sobretot en els establiments locals, proposem una formació? online molt enfocada a poder analitzar amb detall com es veurà? afectada l’experiència de client, i a trobar la formula per minimitzar l’impacte.

El Customer Journey Map és una eina de Design Thinking que ens permet dibuixar en un mapa cadascuna de les etapes, interaccions, canals i elements pels que travessa un client durant el seu cicle de compra.

Durada: 30 minuts.

Horari: 11h

Canal d'Instagram del CEDEM: www.instagram.com/cedemmanresa 

Formació gratuïta. 

NO ÉS NECESSÀRIA INSCRIPCIÓ!

CEDEM – Centre de Desenvolupament Empresarial - Palau Firal de Manresa - C/ Castelladral, 5-7, Polígon Industrial Els Dolors 08243 Manresa +34 93 878 76 25 - cedem@ajmanresa.cat | Mapa web